Recensies

“Wat een ontdekking zo dicht bij huis. Instant rust, instant vakantiegevoel bij aankomst. De inrichting is zo fris, mooi, rustig en tegelijk vrolijk door kleine details. Alle comfort is aanwezig. Van keuken tot badkamer is zowat aan alles gedacht. Daarbovenop als welkom een flesje wijn, een assortiment chocolaatjes, koffie, thee, spa producten in de badkamer. Ruth is een zeer fijne host met oog voor detail, ze geeft je een zeer welkom gevoel. Wij komen zeker terug. Bedankt het was super!”


Diana en Koen / Edegem


“Een heerlijk plekje midden in het bos. Het huisje, heel knus en gezellig, proper en tip top in orde! Wij hebben genoten van de rust en stilte en de mooie omgeving, ideaal voor wandelaars.
Dank voor het welkomst wijntje, heel lekker!”


José en Claudine

“Wat was het heerlijk om in jullie lieflijke woning te verblijven. Mooi en lekker rustig hier. Wij hebben een heel fijn weekend gehad. Ook het huisje was tiptop in orde”


Henk en Lammy

“Wij hebben genoten van ons verblijf in een oase van rust.
Fantastisch plekje op je batterij op te laden.
Heerlijk tiny huisje met alles erop en eraan.
Wij komen graag nog eens terug”


Alex en Sylvia